tirsdag 19. januar 2010

Ny start, ny blogg :)

Da har jeg opprettet en ny blogg. Fant ut at dette var på sin plass da jeg føler jeg står på startstreken til et nytt liv. Mye har skjedd det siste halvåret, og det har vært alt annet enn enkelt. Men nå har jeg det mye bedre og ser frem til resten av livet mitt :-) Endel må fremdeles gjøres før jeg har det som jeg vil,men slik er det vel med oss alle.

Første oppgave i livet mitt nå er å få meg en jobb. Da blir ting så mye bedre. En jobb betyr så mye mer enn bare penger. Det å føle at en er til nytte for noe, og ikke minst gjøre noe en kan være litt stolt over... Det er det jeg ser frem til. Kunne svare noe annet enn "ingenting" når folk spør hva jeg driver med. Og pengene skal jo bli gode å ha også.Slippe å bekymre seg for om en har penger til regningene hver måned. Det blir bra ;-)

Noe annet jeg skal bli bedre i er å utfordre meg selv mer. Ikke tenke så mye over risikoene over alt, og heller hoppe i ting som jeg har lyst til. Går det galt så er det ikke verdens undergang.Ikke dør jeg av det heller... Det er visst det jeg tror iblandt. Hehe... Det er så mye jeg har lyst til å lære meg,steder jeg har lyst til å besøke og oppleve. Så jeg må slutte å sette en stopper for meg selv. Slutte å gruble på hva som kan gå galt. Det meste ordner seg sålenge en er forsiktig og tenker litt gjennom ting på forhånd. Men ikke så mye at det stopper meg.Hehe... Der ligger utfordringen min ;-) Men jeg føler at året 2010 er et fint år for en slik ny start og nye utfordringer.

Så da gjenstår det bare å hoppe i det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar